Orkar ingenting. Hemma från grällsta, vart en helt underbar vecka och fått massa nya vänner.

Men, när jag kom hem så rasade allt.
Mitt marsvin Teddy har dött och ja, är ju inte precis den gladaste människan på jorden.
Men en sak... Innan jag åkte till grällsta VISSTE jag att någonting skulle hända när jag var där. Så jag hade bara en liten tanke på att teddy kanske är död när jag åker hem och det var sista gången jag såg han. Och jag hade rätt. Så känner mig ändå glad över att jag sa liksom " hejdå vi kommer aldrig mer ses" repliken.
Han har haft ett bra liv. Han dog av ålder, 4 år om någon månad.
Han var verkligen speciell. Ingen kan förstå hur han var. INGEN. Men ska försöka gå vidare och minnas allt.
Det var hemskt att se han ligga där i buren. Mamma och pappa visste om det men sa det när jag kom hem så inte jag skulle bli typ helt förstörd på grällsta. Men iaf när jag såg han ligga där... Ja. Då kom verkligen tårarna. ( sjukt jobbigt att skriva om detta )
Han var helt platt, låg där, hur fin som hellst och var iskall oh mjuk.
Nu ligger han under jord.
R.I.P TEDDY.

Gör ett inlägg om grc sen <3

2 kommentarer

Hilda Bjurström

05 Aug 2013 21:57

Stackare, saknaden måste vara stor. Han har nog iaf har ett jätte bra liv. Det kan låta hårt, men det är bara att gå vidare. 💕😕

Hilda Bjurström

05 Aug 2013 21:58

haft*

Kommentera

Publiceras ej